Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Τηλεόραση και θεατές

Έρευνα με θέμα την τηλεόραση και την εξάρτησή μας από αυτήν



1.  Ποιες ώρες την ημέρα βλέπεις τηλεόραση;






 2. Πόσες ώρες την ημέρα βλέπεις τηλεόραση;

























3. Ποιες είναι οι εκπομπές προτίμησής σου;



Αν χάσω για κάποιο λόγο την εκπομπή μου νιώθω εκνευρισμό, γιατί προβάλλουν κάτι άλλο και όχι αυτό που εγώ θα ήθελα, επίσης νιώθω θυμό και έχω κακά συναισθήματα. Μερικές φορές όμως αδιαφορώ γιατί μπορώ να κάνω κάτι άλλο εξίσσου καλό.
Συναντιέμαι με τους φίλους μου. Πηγαίνω βόλτα στο πάρκο ή στα μαγαζιά. Επιλέγω να παίξω κάποιο παιχνίδι ή ασχολούμαι με το διάβασμα ή τη ζωγραφική .
Οταν ηρεμώ από τον εκευρισμό μου που έχασα την εκπομπή μου, μετανιώνω που νευρίασα, λυπάμαι για τη συμπεριφορά μου και πολλές φορές ντρέπομαι για την αντίδρασή μου. Διαπιστώνω έτσι πως πρέπει να είμαι πιο συνειδητοποιημένος θεατής.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗ

  Παραγωγή γραπτού λόγου  Θέμα: «Μια καλή μου πράξη»   Πότε έκανες την πράξη; Πού έγινε η πράξη; Ποια ήταν; Να την περιγρά...