Ο Κύκλος του Νερού
Το νερό με τη βοήθεια του ήλιου εξατμίζεται από τη θάλασσα, από τις
λίμνες, από τα ποτάμια κλπ. Με τη μορφή υδρατμών το νερό σχηματίζει στον ουρανό
σύννεφα. Τα σύννεφα βαραίνουν από τη μεγάλη συγκέντρωση υδρατμών και καθώς η θερμοκρασία
ψηλά είναι χαμηλή οι υδρατμοί υγροποιούνται και επιστρέφουν ξανά στη Γή με τη μορφή βροχής. Αν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή αντί για
βροχή πέφτει χαλάζι ή χιόνι. Η βροχή στη συνέχεια κυλά μέσα από ποτάμια και
καταλήγει στη θάλασσα όπου ο ήλιος εξατμίζει το νερό για να συνεχιστεί ο ίδιος
κύκλος.
ΠΗΓΕΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
|
ΥΔΡΕΥΣΗ
|
ΑΡΔΕΥΣΗ
|
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
|
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
|
ΜΟΛΥΝΣΗ
|
Ποτάμια. Λίμνες , πηγάδια, υπόγεια
ερά, θαλασσινό νερό
|
Ύδρευση είναι το νερό που
χρησιμοποιούμε για τις ανάγκες μας στο σπίτι κυρίως για να πιούμε, να
μαγειρέψουμε ή για να καθαρίσουμε.
|
Άρδευση είναι το νερό που
χρησιμοποιούμε για το πότισμα των χωραφιών και των καλλιεργειών μας
|
Νεροτσουλήθρες
Πισίνες
Ενυδρεία
Ράφτινγκ
Νεροπίστολα
Θαλάσσια ποδήλατα
Σερφινγκ
|
Καράβια στη θάλασσα και στα ποτάμια
Τζετ σκι
|
-Πετρελαιοκηλίδες από ατυχήματα στη
θάλασσα
- Σκουπίδια σε θάλασσες, ακτές ποτάμια
- Υπόνομοι των πόλεων
- Λιπάσματα και φυτοφάρμακα των
καλλιεργειών που με τη βροχή καταλήγουν στη θάλασσα
- Η κοπριά από τις στάνες μολύνει τα
υπόγεια νερά.
|
ΠΕΡΙ ΥΔΑΤΩΝ
Στη γειτονιά μας υπάρχει ένα κηπάκι που πριν λίγες ημέρες
είχε διαρροή το σύστημα ποτίσματος. Έτρεχε συνέχεια μέρα – νύχτα ασταμάτητα με
αποτέλεσμα να πλημμυρίσει το κηπάκι και να χαλάσουν τα φυτά που ήταν φυτεμένα
εκεί. Οι γείτονες κάλεσαν το τμήμα πράσινου του Δήμου και τις βλάβες. Ήρθαν το
επόμενο πρωί αλλά είχε χαθεί πολύτιμο νερό και καταστράφηκαν τα φυτά. Μας είπαν
πως η βλάβη προκάλεσε μεγάλη ζημιά και έπρεπε να τοποθετηθεί καινούριο σύστημα
ποτίσματος έτσι ώστε να μην ξανασυμβεί αυτό. Όλο αυτό ήταν μεγάλη απώλεια σε
νερό που ξέρουμε είναι υπερπολίτιμο πλέον.
ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ: ΑΝΝΑ- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ- ΧΑΡΙΣ
ΠΗΓΕΣ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ
Η ΕΥΔΑΠ προμηθεύεται ακατέργαστο νερό κυρίως από
επιφανειακούς υδάτινους πόρους (Μαραθώνας, Υλίκη, Μόρνος, Εύηνος) . Από τους
ταμιευτήρες αυτούς , μόνο από της Υλίκης είναι φυσικός, ενώ οι υπόλοιποι έχουν
δημιουργηθεί με την κατασκευή φραγμάτων στα ποτάμια αλλά και στη λίμνη του
Μαραθώνα. Στις πηγές υδροληψίας που χρησιμοποιεί η ΕΥΔΑΠ περιλαμβάνονται και
υπόγειοι υδατικοί πόροι που αξιοποιούνται με τις γεωτρήσεις που έχουν γίνει
(τουλάχιστο 100 γεωτρήσεις) .
Οι πηγές υδροληψίας της ΕΥΔΑΠ μπορούν να διαχωριστούν σε:
-
Κύριους υδροδότες ( Μόρνος, Εύηνος)
-
Βοηθητικούς υδροδότες ( Υλίκη , Μαραθώνας)
-
Εφεδρικούς υδροδότες Υπόγειοι υδατικοί πόροι)
ΟΙ Μονάδες Επεξεργασία Νερού {ΜΕΝ} έχουν πολύ μεγάλη σημασία
για το νερό που πίνουμε, καθώς σε αυτές το νερό υποβάλλεται σε επεξεργασία που
το καθιστό πόσιμο. Οι ΜΕΝ στην Αττική βρίσκονται:
-
Στο Γαλάτσι
-
Στις Αχαρνές
-
Στο Πολυδένδρι
-
Και στη Μάνδρα Ασπροπύργου
Οι τέσσερις ΜΕΝ καθημερινά διυλίζουν 1.900.000 κυβικά μέτρα
νερό ημερησίως
Μονάδα Επεξεργασίας Νερού ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
Η εγκατάσταση άρχισε να λειτουργεί το Δεκέμβριο του 1931. Η
διυλιστική της ικανότητα είναι περίπου 540.000 κυβικά μέτρα την ημέρα και
τροφοδοτεί το κέντρο της Αθήνας , το Δήμο του Πειραιά και της ΝΙΚΑΙΑΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ Σ.
Σκέψεις- Παραμύθια -Ποιήματα- Κόμικς και άλλα
Μια φορά κι έναν καιρό σε έναν τόπο μακρινό ήταν δυο διαφορετικές φυλές οι άσπροι και οι μαύροι. Οι άσπροι πετούσαν
πολλά σκουπίδια παντού , ενώ οι μαύροι ήταν καλοί , πετούσαν τα σκουπίδια τους
σε κάδους και φρόντιζαν το περιβάλλον γύρω τους. Μια μέρα ο βασιλιάς των μαύρων
επισκέφτηκε τον βασιλιά των άσπρων να μιλήσουν για το περιβάλλον. Ακόμη και
μέσα στο παλάτι των άσπρων υπήρχαν πολλά σκουπίδια. Οι φρουροί του άσπρου
βασιλιά ο Τζιν Τζιν και ο Τζέικ ήταν οι μόνοι καθαροί και βλέποντας τους ο
βασιλιάς τους θύμωσε για τι αυτός ήταν βρόμικος και θα τον κακοχαρακτήριζε ο
μαύρος βασιλιάς. Μάλωσε λοιπόν τους φρουρούς του, ο μαυρος βασιλιάς βλέποντάς
το αποφάσισε να πάρει στη χώρα του τους δυό καθαρούς φρουρούς. Αυτό όμως
οδήγησε σε τσακωμό τους δυο βασιλιάδες.
Οι κάτοικοι όμως αποφάσισαν να ενωθούν και να αντιδράσουν
στον τσακωμό των δυο βασιλιάδων. Στη συμμαχία αυτή πήραν μέρος και ο γιός του
βασιλιά των λευκών και η κόρη της μαύρης φυλής. Αυτοί οι δυο στο τέλος
παντρεύτηκαν και αυτό οδήγησε σε
συμφιλίωση τους δυο βασιλιάδες. Έτσι δημιουργήθηκε μια νέα φυλή που λέγονταν
λευκόμαυροι και αυτή η φυλή αποφάσισε να κρατήσει το περιβάλλον για πάντα
καθαρό.
ΧΑΡΑ – ΜΑΡΙΤΙΝΑ
Μια φορά ήταν ένα παιδί που το έλεγαν Φρανκ. Μια μέρα καθώς
ο Φρανκ περνούσε στο δρόμο τρώγοντας πατατάκια
πρόσεξε ένα κάδο, πηγαίνοντας να πετάξει την άδεια σακούλα που κρατούσε
παρατήρησε ότι ο κάδος είχε ξεχειλίσει και πολλά από τα σκουπίδια έπεφταν μέσα
σε μια διπλανή λιμνούλα. Η λιμνούλα έδειχνε μολυσμένη και τα ζωάκια που έπιναν νερό από εκεί
σίγουρα θα αρρώσταιναν . Τότε ο Φρανκ πήρε μια απόφαση να βοηθήσει το
περιβάλλον μαζεύοντας τα σκουπίδια και
ζητώντας από κάποιο δημοτικό υπάλληλο να αδειάζουν πιο συχνά τους κάδους.
Κλαούντιο – Αλέξανδρος
Περιβάλλον μου καλό
Να το ξέρεις σ’ αγαπώ
Σε λατρεύω σε ποτίζω
Μα για τύχη σου κακή
Κάποιοι άνθρωποι φριχτοί
Σε μολύνουνε πολύ
Δεν πειράζει όμως μην ανησυχείς
Εμείς θα σε φροντίζουμε για όσο καιρό μπορείς
Έχεις τόση ομορφιά
Και μια καλή καρδιά
Φεύγω τώρα αλλά μην φοβηθείς
Πάω εγώ στο σπίτι μου
Και συ ας κοιμηθείς
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ – ΑΝΝΑ
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δυο χώρες. Η χώρα των
βρόμικων και η χώρα των καθαρών. Μια μέρα λοιπόν ο βασιλιάς των Καθαρών
αποφάσισε να παντρέψει την κόρη του, ήθελε όμως ο γαμπρός να είναι από καλή οικογένεια
με λεφτά , με μόρφωση και περίσσια ομορφιά. Πήγε λοιπόν στο παλάτι για
υποψήφιος γαμπρός ένας από τη χώρα των Βρόμικων. Ο γαμπρός αυτός ήταν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που
ήθελε για την κόρη του, έτσι τον έδιωξε
και αυτός επέστρεψε στη χώρα του. Πατέρας του όμως ήταν ο βασιλιάς των Βρόμικων
ο οποίος θίχτηκε και πήγε στο παλάτι των Καθαρών να ζητήσει το λόγο. Ο βασιλιάς
Καθαρός του απάντησε πως ο γαμπρός του θέλει να μοιάζει σε αυτόν και όχι να
‘ναι βρόμικος. Αποφάσισε όμως να τον δεχθεί αρκεί να αλλάξει συμπεριφορά να
είναι καθαρός , αλλά και αν φροντίζει το χώρο και το περιβάλλον γύρω του να
είναι καθαρό. Αυτό και έγινε. Μέσα σε τρεις μέρες ο υποψήφιος γαμπρός είχε
μεταμορφωθεί. Ο βασιλιάς των καθαρών τον δέχτηκε και έζησαν αυτοί καλά και εμείς
και το περιβάλλον καλύτερα.
ΧΑΡΙΣ- ΜΠΡΙΛΙΑΝΑ
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια σταγόνα που έμενε σε έναν
βόθρο. Μια μέρα αυτή η σταγόνα εξατμίστηκε και έγινε ένα μικρό συννεφάκι. Μαζί
με αυτήν εξατμίστηκαν και άλλες σταγόνες και σχηματίστηκαν κι άλλα σύννεφα.
Όταν η σταγόνα είδε τις υπόλοιπες τους είπε: «Εγώ εξατμίστηκα από το ποτήρι του
βασιλιά. Είμαι μια βασιλική σταγόνα» και μετά απομακρύνθηκε. Σε λίγο άρχισε να
βράχει. Όλες οι σταγόνες έπεσαν σε δρόμους λακούβες, ταράτσες και η εγωίστρια
σταγόνα ξαναέπεσε στον …βόθρο της!
«Το περιβάλλον είναι το σπίτι μας. Δεν πρέπει να το
καταστρέφουμε γιατί θα μείνουμε χωρίς σπίτι.»
ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ |
||||||||
ΕΙΔΟΣ | 1η ΜΕΡΑ | |||||||
ΠΕΪΝΙΡΛΙ | 1 | |||||||
ΚΕΪΚ ΣΠΙΤΙΚΟ | 2 | |||||||
ΜΙΛΚΟ | 1 | |||||||
ΤΥΡΟΠΙΤΑ | 4 | |||||||
ΤΟΣΤ | 7 | |||||||
ΧΥΜΟ | 3 | |||||||
ΚΡΟΥΑΣΑΝ | 1 | |||||||
ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΣΠΙΤΙΚΟ | 2 | |||||||
ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ | 1 | |||||||
ΣΟΚΟΛΑΤΑ | 2 | |||||||
ΦΡΟΥΤΑ | 1 | |||||||
ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΣ | 1 | |||||||
ΤΙΠΟΤΑ | 3 |
1η ΜΕΡΑ | 2η ΜΕΡΑ | |
ΣΠΙΤΙΚΑ | 11 | 10 |
ΑΓΟΡΑΣΤΑ | 12 | 14 |
1η ΜΕΡΑ | 2η ΜΕΡΑ | |
ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ | 9 | 9 |
ΜΗ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ | 17 | 15 |
1η ΜΕΡΑ | 2η ΜΕΡΑ | ||
ΚΟΡΥΦΗ ΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ | 9 | 6 | |
ΜΕΣΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ | 10 | 11 | |
ΒΑΣΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ | 3 | 4 |
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ)
1.
Ποια μέσα μαζικής μεταφοράς γνωρίζω;
ΤΡΑΜ- ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ- ΜΕΤΡΟ- ΤΑΞΙ- ΤΡΟΛΕΪ-
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ- ΠΟΥΛΜΑΝ
2.
Τι μπορώ να κάνω σε ένα ΜΜΜ που δεν μπορώ να
κάνω σε ένα ΙΧ αυτοκίνητο;
Μπορώ να πάω βόλτα με όλους τους φίλους μου ταυτόχρονα, ενώ
με το αυτοκίνητο δεν χωρούμε όλοι.
Μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορείς να μείνεις όρθιος,
να καθίσεις ή να περπατήσεις κιόλας.
Με τα ΜΜΜ μπορώ και ως ανήλικος να πάω κάπου διαφορετικά θα
πρέπει να ζητήσω από κάποιον που οδηγεί να με εξυπηρετήσει.
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
ΤΑΞΙ
ΤΡΟΛΕΪ
ΠΟΥΛΜΑΝ
4.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ;
Α. Κάποιοι δεν έχουν δικό τους αμάξι .
Β. Για να κάνουμε τη
ζωή μας πιο εύκολή, επειδή πάμε κάπου με λιγότερα έξοδα, δίχως μποτιλιάρισμά
και δίχως το άγχος να βρούμε παρκινγκ .
Γ. Γιατί με τα ΜΜΜ
ρυπαίνουμε το περιβάλλον με καυσαέρια λιγότερο.
Δ. Γιατί έτσι φθείρω το αυτοκίνητό μου λιγότερο .
5.
Πόσο συχνά τα χρησιμοποιώ και γιατί;
-
Όταν πηγαίνω βόλτα με τον παππού.
-
Όταν ο μπαμπάς λείπει στη δουλειά
-
Πολύ συχνά επειδή μολύνει λιγότερο από το
αυτοκίνητο
-
Όταν πρέπει να πάμε κάπου όπου δύσκολα βρίσκουμε
να παρκάρουμε.
-
Όταν έχουμε να κουβαλήσουμε πράγματα,
διαφορετικά πάμε με τα πόδια
-
Όταν οι γονείς μου δεν μπορούν να με πάνε εκεί
που θέλω, επειδή δουλεύουν
6.
Πώς θα ήθελα να γίνουν ώστε να μου αρέσουν
περισσότερο;
-
Να ήταν πιο μεγάλα, ο ελεγκτής να ήταν πιο
φιλικός και να είχαν ζωηρά χρώματα
-
Να βγάζουν λιγότερο καυσαέριο
-
Να έχουν free Wi-Fi
-
Να είναι πιο καθαρά
-
Να περνούν πιο συχνά ώστε να μην γεμίζουν
ασφυκτικά και να φτάνουμε πιο γρήγορα
-
Να γίνουν πιο οικολογικά
-
Να έχουν μουσική και υπολογιστή για τους
επιβάτες
-
Να έχουν ειδικές θέσεις για ηλικιωμένους και
ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια
7.
Υπάρχει δημοτική συγκοινωνία στη γειτονιά μου
και πόσο με εξυπηρετεί;
Η Νίκαια δεν έχει δημοτική συγκοινωνία, μόνο λεωφορεία που
τη συνδέουν με άλλους δήμους καθώς και τα λεωφορεία της γραμμής τα οποία
διασχίζουν τον Δήμο και έτσι εξυπηρετούν όσους θέλουν να πάνε από γειτονιά σε
γειτονιά της πόλης
8.
Αν δεν τα επιλέγω , γιατί δεν το κάνω;
-
Επειδή έχουμε και μηχανάκι και αυτοκίνητο.
-
Επειδή αργούν πάρα πολύ
-
Επειδή πολλοί επιβάτες συνήθως βρομούν και
αηδιάζω.
-
Επειδή δεν βολεύει η διαδρομή που κάνουν
9.
Ποιες προτάσεις θα ήθελα να καταθέσω για τα ΜΜΜ;
-
Θα ήθελα να έχουν τηλεόραση
-
Να μολύνουν λιγότερο
-
Να σταματούν πιο ήρεμα και να μην τραντάζουν
τόσο.
-
Να υπάρχουν περισσότερα σε κάθε γραμμή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Όνομα του χώρου:
ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙ
Η πλατεία στο Περιβολάκι έχει παιδική χαρά, δέντρα ,
παγκάκια και γύρω υπάρχουν καφετέριες και άλλα μαγαζιά. Η πλατεία αυτή μου
αρέσει πολύ κυρίως γιατί εκεί περνώ όλα μου τα καλοκαίρια
Ο χώρος αυτός έχει: (βάζω Χ)
Παιδική χαρά
|
Χ
|
Επαρκή φωτισμό
|
Χ
|
Πρόσβαση ΑΜΕΑ
|
Χώρους άθλησης
|
||
Παγκάκια
|
Χ
|
Αδέσποτα ζώα
|
Χ
|
Φύλακα
|
Τουαλέτες
|
Τι θα ήθελα να αλλάξει ώστε να βελτιωθεί
Θα ήθελα να είχε τουαλέτες και περισσότερα παιχνίδια πχ.
πολύζυγα, περισσότερες κούνιες και μεγαλύτερες τσουλήθρες. Ακόμη θα ήθελα να
είχε ποδηλατόδρομο καθώς και βρύσες με πόσιμο νερό. Επίσης πιστεύω πως θα
μπορούσε να είχε περισσότερα δέντρα και λουλούδια.
Τι θα μπορούσα εγώ ή οι συμμαθητές και οι φίλοι μου να κάνω
για αυτόν τον χώρο, ώστε να γίνει ή να παραμείνει καλός.
Θα μπορούσα να βοηθήσω στο να φυτευτούν περισσότερα φυτά και
επίσης θα μπορούσα να βοηθήσω προσέχοντας ως φύλακας για να μην γίνονται ζημιές
και όλοι να είναι ασφαλείς
Βαθμολογώ τον χώρο: 8/10
Όνομα του χώρου:
ΣΕΛΕΠΙΤΣΑΡΙ
Ο χώρος αυτός έχει μεγάλες κούνιες , συγκρουόμενα
αυτοκινητάκια, φουσκωτά και γήπεδα ποδοσφαίρου. Πηγαίνω εκεί κάθε φορά που ο
καιρός είναι καλός. Εκεί συναντιέμαι με άλλα παιδιά και παίζουμε διάφορα
παιχνίδια , όπως κρυφτό κυνηγητό, κλέφτες και αστυνόμοι κα.
Ο χώρος αυτός έχει: (βάζω Χ)
Παιδική χαρά
|
Χ
|
Επαρκή φωτισμό
|
Χ
|
Πρόσβαση ΑΜΕΑ
|
Χώρους άθλησης
|
Χ
|
|
Παγκάκια
|
Χ
|
Αδέσποτα ζώα
|
Φύλακα
|
Χ
|
Τουαλέτες
|
Χ
|
Τι θα ήθελα να αλλάξει ώστε να βελτιωθεί
Θα ήθελα τα γήπεδα να ήταν μεγαλύτερα και να έχει
περισσότερα παγκάκια για να κάθονται οι επισκέπτες του χώρου
Τι θα μπορούσα εγώ ή οι συμμαθητές και οι φίλοι μου να κάνω
για αυτόν τον χώρο, ώστε να γίνει ή να παραμείνει καλός.
Θα μπορούσα να τον καθαρίζω και να συμβουλεύω αυτούς που
έχουν ζώα ώστε να καθαρίζουν τις ακαθαρσίες τους.
Βαθμολογώ τον χώρο:9/10
Όνομα του χώρου:
ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ
Περιγραφή του χώρου αυτού: ( Πού είναι, πώς είναι, πώς νιώθω
εκεί κλπ)
Το Κηποθέταρο είναι στην οδό Κύπρου. Είναι ένας μεγάλος
χώρος με πολύ πράσινο. Όταν πάω εκεί με τους φίλους μου περνώ πολύ καλά γιατί
παίζω και αναπνέω καθαρό αέρα.
Ο χώρος αυτός έχει: (βάζω Χ)
Παιδική χαρά
|
Χ
|
Επαρκή φωτισμό
|
Χ
|
Πρόσβαση ΑΜΕΑ
|
Χ
|
Χώρους άθλησης
|
Χ
|
Παγκάκια
|
Χ
|
Αδέσποτα ζώα
|
Χ
|
Φύλακα
|
Χ
|
Τουαλέτες
|
Χ
|
Τι θα ήθελα να αλλάξει ώστε να βελτιωθεί
Θα ήθελα ο χώρος να διαθέτει κάποιο υπόστεγο , ώστε σε
περίπτωση βροχής να μπορείς να
προφυλαχτείς.
Τι θα μπορούσα εγώ ή οι συμμαθητές και οι φίλοι μου να κάνω
για αυτόν τον χώρο, ώστε να γίνει ή να παραμείνει καλός.
Θ μπορούσα να φυτέψω μαζί με τους συμμαθητές μου φυτά , ώστε
να έχει περισσότερο πράσινο.
Βαθμολογώ τον χώρο:9/10
Όνομα του χώρου: ΟΣΙΑ ΞΕΝΗ
Βρίσκεται στην οδό Κύπρου. Τριγύρω έχει πράσινο και δέντρα.
Στο κέντρο της έχει πλακάκια και στο βάθος της
ένα μνημείο με δύο φιγούρες , η
μια είναι με φτερά και βαστά έναν ετοιμοθάνατο, αγωνιστή. Ο χώρος αυτός μου
αρέσει γιατί μου δίνει πολλές ιδέες για ζωγραφιές
Ο χώρος αυτός έχει: (βάζω Χ)
Παιδική χαρά
|
Επαρκή φωτισμό
|
Χ
|
Πρόσβαση ΑΜΕΑ
|
Χώρους άθλησης
|
|||
Παγκάκια
|
Χ
|
Αδέσποτα ζώα
|
Φύλακα
|
Τουαλέτες
|
Θα ήθελα να έχει πιο πολλά παγκάκια καθώς και παιδική χαρα.
Ακόμη θα ήθελα να έχει χώρους άθλησης, τουαλέτες και φύλακα.
Βαθμολογώ τον χώρο: 7/10
Όνομα του χώρου:
ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ
Το πολιτιστικό κέντρο : «Μάνος Λοΐζος» βρίσκεται στον Δήμο
της Νίκαιας και είναι στην οδό Θηβών απέναντι
σχεδόν από το village . Είναι μια μεγάλη έκταση και
μέσα έχει μια εκθεσιακή μεγάλη αίθουσα, επίσης έχει μια μεγάλη πέτρινη
καφετέρια και πολλά δέντρα, πολύχρωμα
λουλούδια , λιμνούλες και σιντριβάνια . Είναι πραγματικά πολύ ωραίος χώρος και
συνηθίζω να πηγαίνω εκεί τα καλοκαίρια με τους γονείς μου και τους φίλους μου. Ακόμη
το καλοκαίρι λειτουργεί και θερινός σινεμά.
Ο χώρος αυτός έχει: (βάζω Χ)
Παιδική χαρά
|
Χ
|
Επαρκή φωτισμό
|
Χ
|
Πρόσβαση ΑΜΕΑ
|
Χ
|
Χώρους άθλησης
|
Χ
|
Παγκάκια
|
Χ
|
Αδέσποτα ζώα
|
Φύλακα
|
Χ
|
Τουαλέτες
|
Χ
|
Τι θα ήθελα να αλλάξει ώστε να βελτιωθεί
Θα ήθελα το καλοκαίρι η παιδική χαρά να κλείνει πιο αργά,
διότι από τις 9:30 πρέπει να την αδειάζουμε και δεν προλαβαίνουμε να παίξουμε
αρκετά.
Τι θα μπορούσα εγώ ή οι συμμαθητές και οι φίλοι μου να κάνω
για αυτόν τον χώρο, ώστε να γίνει ή να παραμείνει καλός.
Να φροντίζουμε να μην λερώνουμε και να μην καταστρέφουμε τα
λουλούδια και την παιδική χαρά
Βαθμολογώ τον χώρο: 9,5/10
ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
|
ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
|
ΛΥΣΕΙΣ
|
Κάδοι:
ΜΠΛΕ- ΠΡΑΣΙΝΟΙ-ΑΦΗΣ-ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ- ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ
ΣΥΣΚΕΥΩΝ- ΓΥΑΛΙΩΝ
|
Κάποια σκουπίδια μας θέλουν δεκάδες
χρόνια για να διασπαστούν από το περιβάλλον και πολύ ενέργεια για να
παραχθούν . Ανακυκλώνοντας δεν μολύνω και κάνω οικονομία στην παραγωγή του
προϊόντος
|
Όταν ανακυκλώνω περιορίζω τα σκουπίδια
και κάνω οικονομία γιατί τα υλικά που ανακυκλώνονται μπορούν να
ξαναχρησιμοποιηθούν. Έτσι η ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή ενός
υλικού είναι λιγότερη και το περιβάλλον μολύνεται λιγότερο.
|
-Πετώ τα σκουπίδια στους σωστού κάδους
- πετώ τα σκουπίδια μέσα στον κάδο
_ Πρέπει να υπάρχουν επαρκείς κάδοι
Πρέπει να γίνεται σωστή ανακύκλωση από τον Δήμο.
-Πρέπει στο σπίτι να χωρίζω τζ σκουπίδια μου και να τα προωθώ στους
σωστούς κάδους
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου