Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ο Τόπος μου

Η γειτονιά μας μέσα από τα μάτια της τρίτης ... τάξης

1. Τα καταστήματα της γειτονιάς μας.
- Super market, video κλαμπ, φαρμακεία, σουβλατζίδικα, εκκλησίες, κωμμοτήρια, μανάβικα, pet shop, τράπεζες, σχολεία, καφενεία, περίπτερα, εμπορικά κέντρα, γυμναστήρια, βιβλιοπωλεία, ταβέρνες, ψαράδικα ,φούρνοι.

2. Τι λείπει από τη γειτονιά μου.
- Γήπεδα, πίστα καρτ, μουσεία, βιβλιοθήκες, παιχνιδομάγαζα, θέατρα, ζωολογικοί κήποι, παιδότοποι, κινηματογράφοι, γυμναστήρια, αστυνομικό τμήμα, νεροτσουλήθρες.

3. Τι μας αρέσει στη γειτονιά μας.
- Έχει πολλά μεταφορικά μέσα, πολλά εμπορικά μαγαζιά, πλατείες, πεδικές χαρές, είναι κοντά στο σχολείο, έχει πολλά φαρμακεία και ιατρεία και κυρίως μας αρέσει η γειτονιά μας γιατί εδώ μένουν οι φίλοι και οι στυγγενείς μας.

4. Τι δε μας αρέσει στη γειτονιά μας.
- Έχει πολλά αυτοκίνητα, πολύ φασαρία, πολλά καυσαέρια, σκουπίδια, λίγα δέντρα, δεν έχει κάδους ανακύκλωσης, έχει βρόμικους δρόμους και ελάχιστα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης.

5. Γράφω για ένα πρόσφατο έργο που έγινε στη γειτονιά μου.
- Φτιάχτηκε ένα σούπερ μάρκετ, άνοιξε ένα νέο φαρμακείο ,ένα κοσμηματοπωλείο και ένα γυμναστήριο . Επίσης η ΔΕΗ έκανε κάποιο έργο σκάβοντας τους δρόμους.

6. Ένα έργο που θα' θελα να γίνει στη γειτονιά μου.
- Να γίνει ένα αθλητικό κέντρο, ένα μουσείο, κινηματογράφος και θέατρο. Επίσης θέλουμε να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι ακι να μπουν κάδοι ανακύκλωσης παντού!!!

7. Τα προβλήματα της γειτονιάς μου.
- Τα σημαντικότερα προβλήματα στη γειτονιά μου είναι: Τα σκουπίδια, τα αδέσποτα σκυλιά, τα καυσαέρια, και η φασαρία του δρόμου. Επίσης όταν γίνεται ένα έργο τρομάζει να ολικληρωθεί με αποτέλεσμα ΄τα πεζοδρόμια να μην περπατιούνται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάσχα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

 Συλλογή εθίμων από την χώρα μας και παράξενα έθιμα από όλο τον κόσμο.  ΜΑΝΟΣ Π.  ΑΝΘΗ Π . ΜΑΝΟΣ Π.  ΕΛΕΝΑ Τ.  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ.  ΓΙΩΡΓΟΣ Π.  ...