Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Χρυσομαλλούσα, Ψιψινέλα και Μπούμπι

Η Χρυσομαλλούσα, η Ψιψινέλα και ο Μπούμπι

(Δυο γατάκια κι ένας σκύλος)

« Το ζωάκι που μου αρέσει είναι μια όμορφη και γλυκιά γατούλα , η Χρυσομαλλούσα. Την Χρυσομαλλούσα την υιοθέτησα πρόσφατα από μια φιλοζωική οργάνωση και μένει στον κήπο μου. Η Χρυσομαλλούσα είναι η πιο γλυκιά και όμορφη γατούλα που έχω δει στη ζωή μου! Την κάνει ξεχωριστή το λαμπερό, κίτρινο προς κόκκινο χρώμα της, τα μεγάλα καταγάλανα ματάκια της και η μικρή ροζ μυτίτσα της. Επίσης μου αρέσουν τα αυτάκια της που σχηματίζουν μυτούλες και η φουντωτή ουρίτσα της. Η συμπεριφορά της προς τους άλλους ανθρώπους είναι η καλύτερη! Όποτε βλέπει παιδιά τρίβεται στα πόδια τους και νιαουρίζει. Καθημερινά με ακολουθεί στο σχολείο και κάποιες φορές έρχεται και στα διαλείμματα και με βλέπει. Με τη Χρυσομαλλούσα περνάμε σχεδόν όλη την ημέρα μαζί. Όταν πρωτοήρθε από τη φιλοζωική οργάνωση δεν ήταν κα τόσο ήμερη , αλλά συνήθισε γρήγορα. Έτσι είναι οι γάτες! Αυτή η γάτα είναι ότι καλύτερο στη ζωή μου. Την αγαπώ πολύ και εύχομαι να ’μαστε πάντα μαζί! Σ’ αγαπώ γατούλα μου!

Μαριάννα Τ.



« Το αγαπημένο μου ζώο είναι μια όμορφη γατούλα. Το όνομά της είναι Ψιψινέλα και ζει μαζί μου στο σπίτι μου, αν και μερικές φορές φεύγει από το σπίτι. Η Ψιψινέλα έχει μακριά ουρά λεπτό σώμα και κοφτερά νύχια. Αυτό που την κάνει όμως ξεχωριστή είναι τα γυαλιστερά , πράσινα μάτια της. Συμπεριφέρεται με ευγένεια και δε μου έχει κάνει πολλές ζημιές Μια συνήθεια που έχει είναι να κοιμάται όλη την ημέρα στον καναπέ Μαζί περνάμε φανταστικά , μάλιστα θυμάμαι μια φορά που παίζαμε με την μπάλα της, την πέταξα κι εκείνη φοβήθηκε. Μόλις τραβήχτηκε η γάτα , η μπάλα έπεσε στα νερά και την πιτσίλισε. Αυτό το ζώο είναι πού σημαντικό για μένα γιατί έχω περάσει πάρα πολλά μαζί του . Του εύχομαι να περνάει πάντα καλά»

Στέφανος Γκ।



« Το αγαπημένο μου ζωάκι είναι ο μικρός, παιχνιδιάρικος σκύλος μου, ο Μπούμπι. Ο Μπούμπι δε ζει μαζί μου, ζει με τον παππού μου. Στον παππού μου πάω κάθε μέρα, γιατί τον αγαπώ κι έτσι μπορώ να βλέπω και το σκυλάκι μου. Όταν με βλέπει χαίρεται , εγώ τον ταΐζω και του δίνω νερό και όταν βραδιάσει επιστρέφω σπίτι μου. Το σκυλάκι μου είναι ασπρόμαυρο και το ένα του μάτι είναι καφέ , τα αυτιά του είναι αρκετά μεγάλα ,και η ουρά του είναι φουντωτή και άσπρη. Ο Μπούμπι είναι ένα αρκετά χοντρό σκυλάκι και το ξεχωριστό του είναι ότι ο μισός είναι άσπρος και ο άλλος μισός είναι μαύρος. Το καταπληκτικό είναι ότι από την άσπρη πλευρά του το μάτι του είναι μαύρο και από την άλλη το μάτι του είναι άσπρο. Συμπεριφέρεται ήσυχα αλλά κάποιες φορές είναι πάρα πολύ άτακτο σκυλάκι. Κάποιες συνήθειές του είναι να πιάνει την μπάλα και το ξύλο όταν του το πετάω. Μαζί περνάμε πολύ καλά και όταν είμαστε μαζί χαίρομαι. Γι’ αυτό το ζώο νιώθω αγάπη και νιώθω χαρά όταν είμαι μαζί ε το αγαπημένο μου σκυλάκι»

Τάσος Μπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάσχα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

 Συλλογή εθίμων από την χώρα μας και παράξενα έθιμα από όλο τον κόσμο.  ΜΑΝΟΣ Π.  ΑΝΘΗ Π . ΜΑΝΟΣ Π.  ΕΛΕΝΑ Τ.  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ.  ΓΙΩΡΓΟΣ Π.  ...