Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
Την Τρίτη 14/1/2014 η Ε΄και η Στ΄τάξη του σχολείου μας πήγαμε εκδρομή στη Βουλή των Ελλήνων. Όταν έμαθα για αυτή την εκδρομή ήμουν πολύ προβληματισμένη γιατί ήταν μια παράξενη εκδρομή που έπρεπε να γίνει το μεσημέρι. Θα έπρεπε να πάμε στο σχολείο στις 12:00 το μεσημέρι και να σχολάσουμε στις 5:30 το απόγευμα , επειδή το ραντεβού μας για ξενάγηση στο χώρο της Βουλής  ήταν στις 3:00 το μεσημέρι.

Όταν έφτασα λοιπόν στο σχολείο την Τρίτη το μεσημέρι συνάντησα τους συμμαθητές μου και περιμέναμε  οι μαθητές και  των  δύο τμημάτων του σχολείου μας  να έρθει το πούλμαν. Όταν ήρθε το πούλμαν κάναμε μια διαδρομή 40 λεπτών και φτάσαμε.
Εγώ αρχικά δεν ήμουν και ιδιάιτερα ενθουσιασμένη , γιατί τις απογευματινές ώρες  είχα συνηθίσει να τις χρησιμοποιώ διαφορετικά, αφού με το σχολείο μας μέχρι εκείνη την μέρα οι εκδρομές ήταν πάντα πρωινές.
ΛΙΜΝΕΣ
Όταν όμως φτάσαμε στη βουλή και την αντίκρυσα , ενθουσιάστηκα, γιατί είδα ένα μεγάλο και πολύ παλιό κτήριο.
Κατεβήκαμε λοιπόν από το πούλμαν και αφού συγκεντρωθήκαμε και κάναμε δυάδες αρχίσαμε να βαδίζουμε προς τον εθνικό κήπο που παλιότερα ήταν ο κήπος του Βασιλία.
ΓΕΦΥΡΕΣ
Εκεί είδαμε παράξενα δέντρα από άλλες χώρες, είδαμε περιστέρια, παγώνια και  αγριοκάτσικα  , αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οι πάπιες, επειδή είχαν ένα πλατύ ράμφος και έκαναν περίεργους ήχους ζητιανέυοντας από εμένα και τα άλλα παιδιά λίγο φαγητό.
Μετά από τον εθνικό κήπο μαζί με τους δασκάλους μας πήγαμε στην κεντρική πλατεία μπροστά από το κτήριο της Βουλής όπου παρακολουθήσαμε ένα μέρος από την αλλαγή φρουράς των τσολιάδων. Στη συνέχεια , επειδή η ώρα είχε περάσει φύγαμε για να μπούμε στο κτήριο της Βουλής. Μας παρέλαβε μια κυρία και άρχισε η ξενάγησή μας .

ΤΑΪΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ

Μας πήγε πρώτα στην αίθουσα του Χαριλάου Τρικούπη και μετά στην αίθουσα του Ελευθερίου Βενιζέλου. Δυό αίθουσες οι οποίες λειτουργούν ως μουσεία με εκθέματα από τους παλιούς πολιτικούς της χώρας μας.
ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Στις αίθουσες αυτές εκείνο που μου έκανε εντύπωση  ήταν  στην αίθουσα του Χαριλάου Τρικούπη που πάνω στους τοίχους στη ζωφόρο υπήρχαν ζωγραφισμένες παραστάσεις από την Τουρκοκρατία μέχρι τον ερχομό του Όθωνα , του πρώτου βασιλιά της Ελλάδας.
ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ Α΄ ΟΡΟΦΟ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ
Μετά από εκεί πήγαμε στην αίθουσα της ολομέλειας. εκεί μας επέτρεψαν να καθίσουμε στις θέσεις των Βουλευτών. Αργότερα τελειώνοντας  από την ξενάγησή μας στο κτήριο της Βουλής πήγαμε και είδαμε τους τσολιάδες , με τους οποίους μπορέσαμε και βγήκαμε όλα τα παιδιά φωτογραφία.
Ήταν μια πολύ καλή εκδρομή και εύχομαι να είναι όλες οι εκδρομές , που από εδώ και στο εξής θα  πάω  να είναι  ευχάριστες.
 ΧΑΡΑ
ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ

ΟΙ ΝΕΟΙ "ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ"

Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου πήγαμε με το σχολείο μου στη Βουλή.
Πρώτα - πρώτα μπήκαμε στο πούλμαν με πολλή χαρά άλλα και με μια περιέργεια , γιατί η εκδρομή άρχιζε το μεσημέρι κατά τις 13:00.
Μόλις φτάσαμε πήγαμε να δούμε το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη.
Εντυπωσιάστηκα από την φύλαξη του κτιρίου, γιατί υπήρχαν πολλοί αστυνομικοί.
Μπροστά από το μνημείο στέκονταν οι τσολιάδες και κατά τύχη πετύχαμε στην ώρα που άλλαζε η φρουρά.
Αργότερα πήγαμε στον Εθνικό κήπο , που παλιότερα τον έλεγαν και Βασιλικό κήπο, γιατί ήταν ο κήπος του βασιλιά.
Μέσα στον κήπο υπήρχαν  διάφορα και πολλά ζώα και φυτά.
Εμείς ταϊσαμε τα πουλιά, τις πάπιες και σχεδόν όλα τα περιστέρια.
Στις λίμνες υπήρχαν και βατραχάκια.
Σε κάποιες από τις λίμνες, τα παιδιά του σχολείου μας και άλλοι άνθρωποι πετούσαν νομίσματακαι  και έκαναν ευχές.
ΒΟΡΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΕΙΡΗΝΗ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ- ΣΠΥΡΟΣ
Μετά από μισή ώρα μπήκαμε στη Βουλή. Η κυρία που μας ξενάγησε μας είπε όλη την ιστορία της Βουλής. Μας είπε για του βασιλιάδες που έμεναν παλιά στο κτίριο και πως τώρα στη βουλή υπάρχουν 300 Βουλευτές.
ΧΑΡΑ

ΑΝΤΟΝΙΟ

Μετά πήγαμε στο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον Ελευθέριο Βενιζέλο. Εκεί έχει πολλά κειμήλια , βραβεία , φωτογραφίες και άλλα βασιλικά πράγματα που πολύ με εντυπωσιάσανε.
ΒΙΟΛΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ- ΒΙΚΥ
Στη συνέχεια πήγαμε και καθίσαμε στο χώρο όπου συνεδριάζουνε οι Βουλευτές. Μας εξήγησαν οι ξεναγοί που καθότανε παλιά ο Βασιλιάς και που κάθονται σήμερα οι Βουλευτές , ο Πρωθυπουργός και οι επίσημοι που επισκέπτονται το χώρο της Βουλής.
ΜΑΡΙΝΑ - ΑΝΝΑ

ΓΙΩΡΓΟΣ- ΑΝΝΑ
Μετά από 2 ώρες περίπου πήγαμε ξανά στο μνημείο του αγνώστου στρατιώτη και βγάλαμε φωτογραφίες με τους τσολιάδες.
ΧΡΥΣΟΥΛΑ- ΣΟΦΙΑ
ΧΑΡΗΣ- ΓΙΩΡΓΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ- ΜΑΡΙΝΑ- ΜΠΙΛΙΑΝΑ
Όταν γυρίσαμε στο σχολείο είχαμε λύσει όλες μας τις απορίες. Ήταν μια πολύ καλή εκδρομή.