Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

ΜΙΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ



Κείμενα περιγραφής και αφήγησης.



Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ Της Παραγωγής  Γραπτού Λόγου
1.       Διαβάζω προσεχτικά το θέμα ώστε να μη βγω εκτός θέματος και πάει άδικα ο κόπος μου
2.       Γράφω το κείμενό μου χωρίζοντας παραγράφους και γράφοντας μικρές προτάσεις οι οποίες να βγάζουν νόημα.
3.       Προσέχω να γράφω ορθογραφημένα, να βάζω τόνους, κόμματα, να μην κάνω μουντζούρες.
4.       Προσέχω ώστε το γραπτό μου να είναι όμορφο καλογραμμένο και εμφανίσιμο.
5.       ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Όταν περιγράφω ακολουθώ τα βήματα
      Α. Γενική εντύπωση
      Β. Εξωτερική ( και εσωτερική)  περιγραφή
      Γ. Συναισθήματα που μου προκαλεί αυτό που περιγράφω
      6 .    ΑΦΗΓΗΣΗ: Όταν αφηγούμαι ακολουθώ τα βήματα
                 Α. Πότε συνέβη το γεγονός;
                 Β. Πού  συνέβη το γεγονός;
                 Γ.  Ποιοι εμπλέκονται στο γεγονός;
                 Δ. Αφηγούμαι το γεγονός ακολουθώντας τη σειρά με την οποία έγινε.
      7 .     Όταν γράφω χρησιμοποιώ αρκετά επίθετα τα οποία περιγράφουν ή
σχολιάζουν πράγματα ,  άτομα και γεγονότα.
8.    Όταν ξεκινώ κάνω μια εισαγωγή , μια  γενική αναφορά, δεν μπαίνω απότομα στο θέμα, ούτε γράφω λες και απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένα.
     9.      Φροντίζω να κλείνω το κείμενό μου γράφοντας τα δικά μου συναισθήματα, τις σκέψεις ή τους προβληματισμούς μου.
    10 . Ξαναδιαβάζω τουλάχιστο δύο φορές αυτό που έγραψα πριν το παραδώσω κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές όπου χρειάζεται.


  

ΓΙΑΝΝΗΣ



ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΟΦΙΑ Μ.




ΔΕΣΠΟΙΝΑ



ΕΛΕΝΗ Τ.











ΜΑΡΙΑΝΝΑ



ΜΙΧΑΛΗΣ Μ.



ΕΙΡΗΝΗ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ










ΕΒΕΛΙΝΑ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τηλεόραση και εξάρτηση

 Σχέδιο εργασίας στο μάθημα της γλώσσας. Κεφάλαιο 15ο " Η Τηλεόραση "  - Έρευνα για τις ώρες τηλεθέασης, το είδος των προγραμμάτων...