Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Τηλεόραση και εξάρτηση


ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Τηλεόραση και Εξάρτηση


Τηλεόραση και εξάρτηση
-          Αν συμβεί διακοπή ρεύματος ή αλλαγή του τηλεοπτικού προγράμματος, ή έκτακτο γεγονός τότε :
1.       Πώς  νιώθω που χάνω την εκπομπή μου;

« Νιώθω πως χάνω το στήριγμά μου, διότι την συγκεκριμένη μέρα που είχε την ταινία έχουν πάει ( ή μπορεί να έχουν πάει) όλα στραβά. Παντού στο σχολείο, στο φροντιστήριο , με τους φίλους μου και το μόνο που με κρατάει είναι αυτή η ταινία, που τελικά δεν προβάλλεται κι έτσι νευριάζω»  ΟΔΥΣΣΕΑΣ

« Είμαι λίγο θυμωμένη, επειδή αυτό το επεισόδιο ήθελα να το δω εδώ και  ημέρες και τώρα που έφτασε η στιγμή η τηλεόραση  δεν παίζει. Παρηγορούμαι πάντως γιατί θα το δω στον υπολογιστή αργότερα» ΝΑΥΣΙΚΑ

 « Όταν χάνω την αγαπημένη μου εκπομπή γκρινιάζω, ίσως επειδή ε΄μαι και λίγο γκρινιάρα. Το ψάχνω στο ίντερνετ και αν δεν το βρω τότε από τα νεύρα μου τα βάζω με τα αδέρφια μου και ξεσπάω πάνω τους» ΑΛΕΞΙΑ


Πόσες ώρες 
βλέπεις τηλεόραση ;
0 ώρες 1
1 ώρα 4
2 ώρες 2
3 ώρες  2
περισσότερες από 3 2


2.       Τι κάνω αντί του να δω την εκπομπή μου;

« Φωνάζω τις φίλες μου και παίζουμε επιτραπέζια, κρυφτό, κυνηγητό. Επίσης παίζω με το τάμπλετ μου και πολλά άλλα παιχνίδια» ΑΛΙΣΙΑ

« Συνήθως παίζω επιτραπέζια παιχνίδια με τον μικρό μου αδερφό , ή μιλάω με τη μαμά μου για διάφορα θέματα που με απασχολούν» ΡΑΓΙΑΝ

« Όταν η τηλεόραση δεν λειτουργεί, καλώ τους φίλους ου στο σπίτι, ή πηγίνω μια βόλτα με την οικογένειά μου. Ακόμη μπορώ να παίξω επιτραπέζια παιχνίδια, να φτιάξω παζλ ή να ζωγραφίσω κάτι ώστε να περάσει ευχάριστα η ώρα μου» ΜΠΡΑΪΑΝ

Ποιες ώρες της ημέρας βλέπεις τηλεόραση;
Ως τις 2:00μμ 0
2:00μμ-6:00μμ 0
6:00μμ- 10:00μμ 4
Μετά τις 10:00μμ 6


3.       Όταν ηρεμώ πως κρίνω την αντίδρασή μου

« Καταλαβαίνω πως η αντίδρασή μου είναι υπερβολική, γιατί όποια εκπομπή και να χάσω θα μπορέσω να τη δω στο ιντερνετ» ΑΓΓΕΛΟΣ Κ.

« Λίγο υπερβολική αν και είναι και λίγο φυσικό να τσατιστώ αφού την εκπομπή αυτή την περίμενα πώς και πώς» ΓΙΑΝΝΗΣ

« Όταν ήδη έχω νευριάσει και έχω φωνάξει και έχω βρίσει, πάω στο δωμάτιό μου και ξεσπάω στο μαξιλάρι μου. Όταν μετά από λίγη ώρα ηρεμώ , σκέφτομαι τα λάθη μου και τα συζητώ με τους γονείς μου»  ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ποιες εκπομπές 
προτιμάς;
κινούμενα σχέδια 2
ελληνικές ταινίες 3
τηλεπαιχνίδια 3
ξένες ταινίε 6
ντοκυμαντέρ 4





4.       Μήπως πρέπει να γίνω πιο συνειδητοποιημένος θεατής;

« Πιστεύω πως πρέπει να γίνω συνειδητοποιημένη θεατής γιατί θα πρέπει να ξέρω τι θα δω στην τηλεόραση , πριν καθίσω να παρακολουθήσω» ΝΑΥΣΙΚΑ

« Θεωρώ πως είμαι αρκετά συνειδητοποιημένος θεατής γιατί θεωρώ ότι η τηλεόραση δεν είναι απαραίτητη στη ζωή μου. Μπορώ και χωρίς την τηλεόραση» ΓΙΑΝΝΗΣ

« Πιστεύω πως τα πράγματα είναι πολύ απλά, αρκεί να καταλάβουμε πως η τηλεόραση δεν είναι ο μόνος τρόπος διασκέδασης» ΑΓΓΕΛΟΣ Ξ.

« Θεωρώ πως πρέπει να γίνω περισσότερο συνειδητοποιημένος θεατής ώστε να επιλέγω και να μην βλέπω οτιδήποτε δείχνει η τηλεόραση. Επίσης θα πρέπει να μπορώ να αντιμετωπίζω με ψυχραιμία οποιαδήποτε αλλαγή στο τηλεοπτικό πρόγραμμα , δίχως γκρίνιες και θυμούς"  ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάσχα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

 Συλλογή εθίμων από την χώρα μας και παράξενα έθιμα από όλο τον κόσμο.  ΜΑΝΟΣ Π.  ΑΝΘΗ Π . ΜΑΝΟΣ Π.  ΕΛΕΝΑ Τ.  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ.  ΓΙΩΡΓΟΣ Π.  ...