Σχέδιο εργασίας στο μάθημα της γλώσσας. Κεφάλαιο 15ο " Η Τηλεόραση "
- Έρευνα για τις ώρες τηλεθέασης, το είδος των προγραμμάτων .
- Αντιμετώπιση της τηλεόρασης ως συνειδητοί τηλεθεατές .
- Η τέχνη της διαφήμισης με δημιουργία δικών μας διαφημίσεων.
15ο Κεφάλαιο – Σχέδιο εργασίας
Α Ερωτηματολόγιο
- Πόσες ώρες την ημέρα βλέπεις
τηλεόραση. ( Βάλε Χ στο κουτάκι)
0 ώρες 1 ώρα 2 ώρες 3 ώρες περισσότερες από 3 ώρες
2 1 11 1 0
2. Ποιες ώρες της ημέρας βλέπεις τηλεόραση.
( Μπορείς να βάλεις Χ και σε περισσότερα από ένα κουτάκια)
Ως τις 2:00μ.μ. 2:00-6:00 μ.μ. 6:00-10:00 μ.μ. Μετά τις 10:00 μ.μ.
0 2 12 4
3. Ποιες είναι οι εκπομπές προτίμησης σου.
Α. κινούμενα σχέδια
Β. ελληνικές ταινίες 6
Γ. τηλεπαιχνίδια
Δ. ξένες ταινίες
Ε. ντοκυμαντέρ 4
Κωνσταντίνα Φ . |
Κωνσταντίνος Δ. |
Γ. Τηλεόραση και εξάρτηση.
-
Αν συμβεί μια διακοπή ρεύματος ή αλλαγή του
τηλεοπτικού προγράμματος ή έκτακτο
γεγονός τότε:
Πιστεύω δεν θα με πολύ νοιάξει ( Γιώργος )
Θυμώνω γιατί αυτή η εκπομπή μου αρέσει και με διασκεδάζει ( Κωνσταντίνος)
Νιώθω στενοχωρημένη, αλλά σκέφτομαι πως θα τη ξαναβάλει και θα τη δω αργότερα
( Κωνσταντίνα)
Νιώθω στενοχώρια και λύπη γιατί θα πρέπει να περιμένω να την παίξει την επόμενη φορά. (Ανθή)
Νιώθω απογοητευμένος γιατί δεν πρόλαβα να τελειώσω την εκπομπή που έβλεπα (Άλεξ)
Νιώθω πολλά νεύρα, ειδικά όταν η εκπομπή κόβεται στη μέση ( Έλενα)
Νιώθω νεύρα και μια περίεργη στενοχώρια ( Σενάντα)
Νιώθω άσχημα γιατί όταν την παρακολουθώ περνάω ωραία (Νικηφόρος)
Σε περίπτωση που διακοπεί νιώθω λύπη γιατί το περίμενα με ανυπομονησία ( Αναστασία)
Στενοχωριέμαι, αλλά περιμένω να ξαναρχίσει ( Μάνος)
- Τι κάνω αντί του να δω την εκπομπή μου;
Παίρνω τις μπογιές μου και ζωγραφίζω ( Μάνος)
Ψάχνω στην τηλεόραση να δω κάποια άλλη εκπομπή ( Αναστασία)
Κάνω δουλειές του σπιτιού, πάω έξω για ψώνια ( Νικηφόρος)
Ασχολούμαι με το μαγείρεμα ( Σενάντα)
Κοιτάζω στο κινητό ή ζωγραφίζω ( Έλενα)
Συζητώ με τη μαμά μου και περιμένω το ρεύμα να γυρίσει ( Άλεξ)
Διαβάζω ένα βιβλίο που θα με διασκεδάσει και θα με κάνει να ταξιδέψω ( Ανθή)
Διαβάζω ένα βιβλίο, κάνω τα μαθήματά μου ή φτιάχνω βραχιολάκια ( Κωνσταντίνα)
Παίζω , μιλώ με τους δικούς μου, διαβάζω κ.α. ( Κωνσταντίνος)
Διαβάζω τα μαθήματά μου ( Γιώργος)
3.Όταν ηρεμώ πώς κρίνω την
αντίδρασή μου;
Κρίνω την αντίδρασή μου ανώριμη και λάθος, διότι η τηλεόραση δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μηχάνημα που αν το χρησιμοποιήσουμε πολλά μας « χαλάει» τα μυαλά. ( Κωνσταντίνος)
Κρίνω την αντίδρασή μου ως υπερβολική και αδικαιολόγητη ( Ανθή)
Ότι μάλλον ήμουν υπερβολική ( Έλενα)
Τελικά συνειδητοποιώ όταν ηρεμώ, πως δεν άξιζε να λυπηθώ , ούτε να στενοχωρηθώ , εφόσον υπάρχουν πολλές επιλογές στην τηλεόραση (Αναστασία)
Ναι, το πιο σωστό είναι να γίνουμε πιο συνειδητοποιημένοι και να καταλάβουμε ότι υπάρχουν και συνέπειες από την εξάρτηση από την τηλεόραση ( Αναστασία )
Πρέπει να είμαστε πιο συνειδητοποιημένοι τηλεθεατές, γιατί η τηλεόραση συχνά λέει ψέματα ( Έλενα)
Πιστεύω πως πρέπει να γίνω πιο συνειδητοποιημένη τηλεθεάτρια, να μην εκνευρίζομαι σε οποιαδήποτε διακοπή της τηλεόρασης, γιατί πάντα θα υπάρχουν τα παιχνίδια ή τα βιβλία μυστηρίου , που είναι πολύ πιο χρήσιμα και απαραίτητα για την ανάπτυξη του ανθρώπου
( Ανθή)
Ναι, είναι απαραίτητο για όλους, ώστε να απολαμβάνουμε την τηλεόραση σαν διασκέδαση, χωρίς να μας κάνει κακό ( Κωνσταντίνος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου